söndag 15 mars 2015

Connys necce

Innan jul fick jag en önskan av en kompis att jag skulle sy en necessär till hans aspiresaker. Önskemålen var färgglatt och att insidan skulle vara vattenavvisande. I övrigt fick jag fria händer. Rotade fram en massa tyger ur mina gömmor och Conny fastnade för lastbilarna. Så här blev resultatet. Sliten med hälsan Bästa C! och fortsatt lycka till med viktminskningen.




Aspiremetoden är en ingrepp för viktminskning och är ett alternativ till Gastric bypass. Läs om aspiremetoden här och läs om Connys vikt(iga)resa på hans blogg Loosa med Aspiremetoden


 Ha det gott där ute!!
Cissi

3 kommentarer:

  1. Såååååå jäklar najs!!!! Är så nöjd!! TACK Bästa C!!! 👍😃

    SvaraRadera
  2. Hej =) Mitt namn är Jeanette och jag är en av många "medresande" i aspire. Jag tycker mycket om den necessären som du sydde till Conny. Därför undrar jag om det finns en möjlighet att beställa en av dig till mig eller andra? Om du skulle haft tid att svara mig så här finns min mail n_etta@live.se.
    MVH Jeanette

    SvaraRadera