måndag 13 april 2015

Necessärer på G

Har sytt lite necessärer i veckan som gått. Tre stycken med golfbollar på som jag ska skänka till vinster till damernas vårträff på golfklubben. Tyget hittade jag på Mossby quiltshop




En som gav mig vårkänslor...

...och tre stycken som jag ska fixa det sista på...

...en som jag gjort lite grann på...

 ...och en som jag inte blev så nöjd med.

Efter som det är måndag länkar jag till Bambi. Hoppas att ni fått lite inspiration.

God kväll på er!

Cissi

4 kommentarer:

  1. Tack Cissi för din INSPIRATION idag på Visa och Berätta måndag och din länkning dit!!Bambikramar

    SvaraRadera
  2. Wow. Kanonfina allihopa! Keep up the good work! :)

    SvaraRadera
  3. Perfekta vinster med fina necessärer!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Toppensöta allihopa! Visst är det roligt att sy nessar i alla former!
    Kramisar

    SvaraRadera